1ste schooldag - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu 1ste schooldag - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

1ste schooldag

Blijf op de hoogte en volg Carol

04 November 2013 | Malta, Malta

Mijn 1ste dag school vandaag. Heb vandaag iets beter geslapen maar nog niet super goed. Op school aangekomen moest ik een test maken en toen nog praten met mensen hoe mijn spraak is. En ik kwam als verwacht in de juiste klas intermediate. De morning class was normaal gewoon en best saai. De lerares moest doen wat ze moest doen en verder niks bijzonders. Leerde wel wat meer van malta en vooral over de buschauffeurs. Wat een gekken bv. De buschauffeur ziet een zwarte man daar bij de busstop en als die bijvoorbeeld rasistisch zijn ingesteld stoppen ze daar nie eens en gaan ze verder. En hun veranderen ook vaak qua route 'omdat ze daar zin in hebben'. Toen kwam ik na mijn lunch in de middag klas. Mijn lunch was best goedkoop had een broodje die wa aardig groot voor maar 3 euro. 'Beter'. Mijn middag klas was wel gezellig. Mijn leraar is echt super spontaan echt een rare gast. Hij heeft iedereen overgehaald om naar welcomes party te gaan. Dus ga vandaag naar d party ondanks dat ik steeds denk wil slapen.

• 05 November 2013 - 14:15

Marijke Nobbe:

Ik hoop dat je nog hele fijne dagen zult hebben.
    Heel veel leuke ervaringen op zult doen.

Heel veel liefs van je mams