1,5 week op school - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu 1,5 week op school - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

1,5 week op school

Blijf op de hoogte en volg Carol

12 November 2013 | Malta, Malta

Dit is ong. de dag dat ik op helft zit van mijn school tijd in malta. Ik ben zo blij dat de 1ste week er op zit de eerste week is de moeilijkste week. Maar nu gaat alles stukken beter gelukkig. Gisteren ontving ik een pakje met mijn naam er op. Oee dacht het is toch sinterklaas. Ik opende het pakje en ja hoor het is toch sinterklaas. In het pakje zat kruiden noten in. Van mams gekregen. Zo lief. Dus liet het aan mijn gastouder zien en met alle moeite uitgelegt wat het sinterklaas feest inhoud. Dat is nog best pittig om uit te leggen. Sinterklaas was eerder dan de kerstman en de kerstman heeft sinterklaas 'gestolen'. Dus was voor ons sinterklaas heet is daar de kerstman. Maar het is me gelukt. Alleen best raar om uit te leggen dat hun pepernoten gooiten naar de kinderen. Vandaag in mijn middagklas gingen we weer terras pakken ondanks dat deze week steeds wil gaan regen. Maar mijn leraar is echt prettig gestoord. Na een week hem als leraar vind ik nu wel dat hij wat volwassenerder mag worden. Hij is zo'n iemand die een beetje aandacht gebrek heeft dus als hij een grapje maakt moet iedereen gaan lachen en als je dat niet doet ben je een rus of duitser die chagrijnig kijkt. Dus ben geen nederland meer. Ben het onderhand wel gewent de enedag ben ik een duitser de andere dag rus of spanjaard of italiaan maar dat begrijp ik niet zie er niet zo uit. Wij hadden het over milaan en mijn leraar beweest dat je een mes opzak moet hebben als je uit gaat in milaan. Ik weet niet waar hij komt Of wat hij allemaal uitspookt. Maar je kan dat wel doen maar of dat slim is. Dan ben je meer gestimuleerd om het wapen te gebruiken. Of let je veel meer op de ander zijn handelingen tot het mis gaat. Vind het overdreven. Net als amerika met hun pistolen. Overal is criminaliteit. Maar om niemand te vertrouwen kan je beter thuis blijven. Ben vandaag uit eten geweest met een braziliaan. Waar gingen we eten in restaurant met tv natuurlijk met je raard het vast voetbal. Heb 0,niks geen verstand van voetbal. Maarja omdat hij moeite heeft met praten moest ik wel over voetbal praten zo praat hij meer en leerd hij meer. Wat doen zoals uit eten gaan of bowlen of shoppen maak niet uit. Het is erg belangrijk om te blijven praten zo hou je je engels intact. Het ergste is nog ik wist niet meer wie van de sar was. De bekende keeper van de wereld. Gelukkig kwam van de sar op tv want wist echt niet wie hij was. Maarja nu ben ik weer een stuk wijzer over voetbal. Ow zaterdag was ik dus in gozo en malta en gozo hebben zo veel bilten en stijl niet normaal in gozo gingen we heel veel gebouwen bezoeken maar je iedereen zat steeds zo stom naar mijm schoenen te kijken wat blijkt nouw ik heb 2 paar schoenen bij me sport schoenen en hakken ( voor mijn stage). Van mijm sport schoenen krijg ik blaren. Dus doe alles met mijn hakken. Dus als ik een keer ga berg beklimmen doe ik het met hakken ;p.

  • 27 November 2013 - 16:16

    Mams:

    leuk stukje geschreven.
    Zijn de hakken nu nog onder je schoenen?
    Lijkt mij zeer moeilijk lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 7171

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: