Regen regen en regen. - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu Regen regen en regen. - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

Regen regen en regen.

Blijf op de hoogte en volg Carol

01 December 2013 | Malta, Malta

Deze week heb ik dan mijn eerst stage week erop zitten. Ik werk nu in een design studio. De mensen die daar werken zijn erg vriendelijk en behulp zaam alleen wanneer ze tegen elkaar praten, praten ze maltees. Dus ik versta er helemaal niks van. Ik probeer het te verstaan maar ik kan geen arabisch. Het is erg fijn dat ik elke dag wanneer ik stage heb wat anders mag doen. Ik vertelde aan het begin van mijn reis verslag dat wanneer het regent de straten net rivieren lijken. Ik heb geen camera dus heb wat foto's gevonden op internet. En dit is echt verschrikkelijk om met de auto door heen tegaan. Ik moest vandaag ergens heen en de vrouw waar ik woon bracht me daar heen. Op de terug weg regende het zo verschrikkelijk. De auto moest door een grote plas met water en alles was onder water. Ik dacht echt dat we dadelijk moeten zwemmen om thuis te komen. Alleen beneden onder de bult is zo veel water want al het water loopt berg afwaarts op de bult zelf hebben ze niet veel last van water overlast. Gelukkig woont mijn gastgezin op en bult en net daar onder. Als ik nu naar het winkel centrum zou gaan zal ik eerst mijn bikini aan moeten doen want echt alle zit daar vast nu. Hoop wel dat ikmorgen met de bus naar mijn stage kan.

  • 01 December 2013 - 15:11

    Sasja:

    Jammer van al dat water! Maar hoe is het dan in de Design Studio? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar :-)

  • 10 December 2013 - 21:17

    Anja Lansink:

    Hoi Carol,

    Wat een avontuur! Begrijp ik het goed dat je nu niet meer naar school hoeft? Ben erg benieuwd wat je stage inhoudt en hoop hier meer over te lezen.
    wat een ervaring om op Malta te zitten en knap van je dat je daar in je eentje stage loopt.
    Veel succes,

    Groetjes
    Willem, Anja en Marnix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 7166

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: