Back in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu Back in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

Back in Malta

Blijf op de hoogte en volg Carol

05 Januari 2014 | Malta, Malta

Gisteren:

Overal hand bagage, mensen die haasten en mensen die relaxt lopen omdat hun weten dat ze hun vlucht toch wel halen. Uit het raam zie ik een groot vliegtuig die word in geladen met koffers. En op de achtergrond hoor ik de hele tijd het zelfde stemmetje dat zegt "Mind your step". Vandaag is dan de dag aan gebroken dat ik weer terug ga naar Malta om mijn laatste deel mijn stage af te ronden. Na 2 weken vakantie te hebben gevierd in Nederland. Mijn vakantie was okey had zijn up en zijn down. Vooral de laatste week. Steeds regen en de kou en zo donker steeds. Had de laatste week nergens zin in steeds moe, futloos en had geen zin om met andere mensen te praten als ik een bekende zag. Een beetje een winter dipje. Maar er waren ook positieve dingen wanneer ik terug kwam bv. Ik werd warm ontvangen door mijn familie en een vriendin. En de volgende dag kwamen al mijn vrienden. Dat was echt super. Ben nog naar Amsterdam geweest om oud klasgenootje te zien uit Japan wie ik had ontmoet in Brighton. En heb nog wat gedronken met klasgenootjes van mijn school. En nog veel gezellige dingen gedaan met vrienden dus mijn vakantie was zeker niet slecht. Maar vond het wel weer fijn om weer terug naar Malta te gaan. Ondanks dat ik iedereen ga missen. Even weer relax verder met mijn stage. Even weer 100% er voor gaan om met een goed cijfer terug te komen.

In het vliegtuig naar Malta toe hadden we net een tussen landing in Brussel. Ik dacht eerst dat het rechtstreeks naar Malta zou gaan. Maar dit keer mocht ik in het vliegtuig blijven zitten dat scheelt weer veel uurtjes wachten. Vanuit Brussel naar Malta was er een man met mijn gezin en hij had het zelfde plekje op zijn briefje als mij. De steward vroeg of ik een ander plekje wou want ik ben toch alleen dus vond het niet erg. Ik kreeg er een betere plek voor terug een plekje bij het raam. De zelfde steward vroeg ook aan mij of ik vaker met dit vliegtuig vloog ik weet dat de laatste tijd veel gevlogen heb maar ik heb hem nog nooit gezien. Ik denk dat hij misschien mijn dubbelganger heeft gezien.

En vandaag man wat een wind. Ik werd zo weg geblazen van de straat. De zee was hartstikke wild daarom moest ik gewoon naar het strand gaan om dat te zien. Maar qua regen viel het gelukkig mee een beetje miezer. Ik werd trouwens gisteren warm ontvangen door mijn gast gezin. De dochter uit huis is kwam ook nog op visite. Was best wel gezellig ondanks dat ik geen Maltees kan verstaan.

  • 05 Januari 2014 - 22:00

    Marijke:

    Meid ik hoop dat je er een leuke tijd mag beleven.

    Heel veel succes.

    Groetjes, mams

  • 05 Januari 2014 - 22:32

    Anja Lansink:

    Ha die Carol,
    Treetje je vakantie zat er snel weer op zeg! Sprak vandaag je moeder even en hoorde dat je alweer terug was op Malta.
    Wij wensen je nog een fijne, leerzame stage daar en succes met de laatste loodjes.

    Groetjes,
    Willem, Anja en marni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 7168

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: