2de dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu 2de dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

2de dag

Blijf op de hoogte en volg Carol

03 November 2013 | Malta, Malta

Vandaag de 2de dag hierin malta. Net echt kunnen slapen. Ik weet niet of het hier overal zo is maar als het zo is dat al die bedden precies zijn als waar ik in slaap dan hebben ze het ideale bed ook niet uitgevonden. Ik slaap in een bed dat zo klein is ik pas qua lengte er net in en ik ben al niet zo groot. En het matras je voelt alleen maar veren en als je op je zij ligt voel je letterlijk het bed. En het is snachts wel warm maar niet zo warm om alleen met een laken te slapen. Dus om nog een beetje te kunnen slapen dacht ik ik heb hier 6 bedden dus 6 matrassen ik pak van een ander bed het matras en dan van een ander bed een laken. Slaapt ieta beter maar nog niet perfect. Toen ik klaar was met mijn ontbijt liet maria (mijn gast gezin dame) mijn school zien en het plekjewaar je hier kan gaan zwemmen en the point dat is een shopping centre. Verder de dag ben ik vrij zelf dingen te doen ben boven de 18 dus daar is de regelen boven de 18 ben je zelfstandig en mag je zelf weten wat je gaat doen. Alleen laten weten wanneer je daar thuis eet of niet. Daarom ging ik maar naar de zee om eigelijk te gaan zwemmen. Het werd alleen zonnen. Iedereen is hier zo bruin voel me echt een buitenlander. Na het zonnen ging ik door de stad heen om een poging te doen om te kijken waar ik fruit kan halen het mag wel zondag zijn maar misschien zijn er kleine winkeltjes open. Maar nika gevonden heb wel gemerkt dat mensen je kunnen dood stalen. Hallo kan ik er wat aan doen dat ik erg wit ben. Onder het lopen zag ik ineens een bord valleta. Dacht even van he gaat de tijd zo snel was van sliema van valleta gelopen. Dat ong. Een uur en kwartier over doet en het ergste is nog moet ook weer terug lopen daar heb ik geen zin in. Voel me lui vandaag. Hier malta is iedereen voor mij dan een kruising tussen een italiaan en een engelse. Ze eten hier vooral italiaanse gerechten en lijken op italianen praten engels met een italiaans accent hier heb je veel engelse gewoontes met melk in je thee of engelse brieven bussen. Best grappig hier hebben ze arivva bussen alleen die bussen rijden met de deur vaak open dat zie ik nederland nog niet gebeuren. En maria vroeg gisteren trouwens of ik alles lust ik zij ja. Toen begon ze ineens over een specialiteit met tomaat. Okey er zijn wel dingen wat ik niet lust tomaat. Ook in het restaurant vroeg ik om sla dammnn de helft was tomaat en blaadjes dat onder de olie zat. Heb de tomaat laten staan kon ik beter niet doen de serveerster was gekwetst. Naja dadelijj maar weer naar mijm gasthuis lopen en kijken of ik dit keer wel kan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 7183

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: