regen - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

regen

Blijf op de hoogte en volg Carol

05 November 2013 | Malta, Malta

Vandaag mijn 2de dag op school. Ik kwam vandaag met zo'n moeite uit mijn bed. Heb weer eens te diep in het glaasje gekeken. Dat ik niet 1 cent heb uitgegeven aan drank. We kregen aan het begin bonnentjes 2 voor gratis drank. Even later zag ik mijn leraar en hij had ze toch een partij bonnentjes. Eenmaal op school hadden we als normaal gewoon les en in mijn klas is een meisje die gaat gewoon spontaan naar brazilie op vakantie dat ze uit korea komt. Daar gaan we vanaaf wat mee drinken. Naar de morning class is er ook nog afternoon class daar tussen in zit een pauze en ik zat al i het klas lokaal. En de lamp was kappot daar was er een man om de lamp te makenn. Dus hij die tl er uithalen nieuwe in deed niet. Dus hij die hele lamp er afhaven met alle snoeren en zo. Er schroefte een beetje. En ineens ging hij dr schakelaar over halen. Dat er geen tl in zit dus je zal ook niks zien branden. En een vonk wat er van af kwam. Niet normaal recht voor mijn gezicht. Gelukkig is er verder niks gebeurt. Maar die reactie van die man. Hhhm i think it's broken. Echt waar ?????. Hier zijn ze niet zo echt handig. Toen begon het te regenen en regenen. En als het is malta regent dat zie je letterlijk het onstaan van rivieren het is denk ik tot nu toe 10 cm. Als er een auto langs komt en je pas moet je maken dat je weg komt er komt serieus een golf water over je heen. En de stoep hier erg klein naast de stoep loopt er kei veel water naar beneden als er iemand van de andere kant passeert heb je een probleem

  • 05 November 2013 - 21:28

    Marijke Nobbe:

    In Nederland regent het ook heel veel.
    Is de sfeer daar goed?
    Heel veel liefs,mams

  • 07 November 2013 - 20:45

    Lisje:

    Hay cerr
    hoe is het daar,
    mis je blogposts haha
    het is echt schijt weer hier. Hoop dat jij het daar beter hebt.
    tot over een paar weken.
    love you xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 7190

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: