Na lange tijd - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu Na lange tijd - Reisverslag uit Malta, Malta van Carol Nobbe - WaarBenJij.nu

Na lange tijd

Blijf op de hoogte en volg Carol

26 November 2013 | Malta, Malta

Zo nu eindelijk heb ik mijn laptop maar is mijn mobiel kwijt. Heel fijn... Maar ik moet toegeven ik heb nog nooit zo genoten dat dat mijn mobiel kwijt was. Tuurlijk het begin wel maar toen dacht ik van zo ff geen internet niet even kijken of ik nog berichtjes heb of wat dan ook gewoon relaxt. Vrijdag was mijn laatste vrijdag op school en om goed afscheid te nemen ging ik uit met een duits meisje was super gezellig. Ze zagen tuurlijk in 1 club alle mensen van mijn school . Mijn leraar krijgt altijd zo veel gratis bonnen voor die club. Alleen toen ik weer bij mijn gast gezin aan kwam voelde ik in mijn tasje. Geen mobiel maar ik dacht dat ik zat te dromen. Toen ik de volgende dag wakker werd nog ff checken of het echt een droom was maar nee was dus echt. Het enigste was ik kon doen ik zo snel mogelijk een internet caffee vinden om mijn ouders te zeggen dat mijn mobiel kwijt is en dat ze mijn sim kaart moeten blokkeren gelukkig is alles goed gegaan. Ik heb in die week ook iets nieuwe uit geprobeerd. Ik heb konijn gegeten. Dat is een traditioneel maltees gerecht. En dat is lekker. Smaakt een beetje zoet maar ook een beetje zout. En ben die week met een rus naar mdina geweest. Ik was vooraf als een keer in mdina geweest met een guidetour. Maar dit keer mocht ik als guide spelen. Best gezellig. Ik leerde ook weer wat meer over rusland. Ik kon mijn ogen niet geloven toen hij zij pff -5 dat is niet koud het is pas koud als het -20 is. En 1 meter sneeuw is normaal in Rusland. Ik weet nu dat ik nooit van mijn leven naar rusland ga in de wintertijd. Ik zal mijn school aan de ene kant best missen maar ben aan de andere kant blij dat ik nu eindelijk mag beginnen met mijn stage. Daarom ben ik hier. En eeuwig een student spelen daar word ik echt moe van. Vandaag was dan ook mijn welcomes day. Ik ging zo als beschreven op mijn papier naar mosta. Daar is een meetings centrum. Ik verwachte dus dat ik mijn stage begeleider zal zien en hij mij gaat uitleggen wat ik allemaal ga doen. Maar dat gebeurde niet. Ik wachte en wachte en wachte en opeens kwam er een vrouw en ze liet me een powerpoint zien over Malta. Maar ik ken malta al zo'n beetje dus we waren er snel door heen. Toen begon ze opeens over Valleta te spreken waar ik mijn stage zou gaan hebben dan op mijn papier staat beschreven dat ik mijn stage zou hebben in Rabat. Blijkbaar zijn Steffania en Carlo toen nog een koppelzijnde gescheiden. Gelukkig mag ik Valleta verder met mijn stage dat is een stuk dichten bij dan Rabat. En de bussen hier is al zo'n drama. Morgen mag ik dus gaan beginnen met mijn stage. Ben best zenuwachtig ik weet niet wat ik kan gaan verwachten. Ik kreeg nog wat huiswerk meer van die meetings centrum. Ik moet elke vrijdag een verslag mailen over mijn stage. Dus moet nu in mijn stage periode. Engels blijven oefenen. Rekenen oefenen (om dat ik nog maar 1 kans krijg voor mijn rekenen examen omdat de andere kansen in mijn stage periode is en dat ik daar voor geen extra herkansingen heb rot examens!!!! Dat stimuleerd stage in het buitenland heel erg dankje.) Moet verder met mijn stage opdrachten, management en creatief bijhouden voor certificaat en nog een verslag schrijven elke vrijdag. Ik denk dat ik me niet ga vervelen hier in de tussen tijd. Lang leven studeren.

  • 27 November 2013 - 11:55

    Mams:

    Ik hoop dat je een leuke stage tijd krijgt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Mijn allerlaatste reisverslag.

07 Februari 2014

Een verslagje

18 Januari 2014

Il-gurnata t-tajba. (goeiedag).

05 Januari 2014

Back in Malta

17 December 2013

Appartement.
Carol

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 7187

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: